MENÜÜ

GOSPA Naisteklubi Sandra Rajuga – Liikuvustreening ja ringtreening

 Laupäev, 09.02.2019 13:00   Georg Ots Spa hotell, Kategooria: Sport

GOSPA Naisteklubi koos Nike Baltikumi Master Trainer Sandra Raju´ga 8.-10.02.2018

Reedel kell 18:00 – Interval Toning
Lihasvastupidavustreening, kus põhirõhk on keha toonuse ning -vastupidavuse arendamisel. Treening algab soojendusega, millele järgnevad 3 lihastreeningu blokki. Kasutatakse nii erinevaid abivahendeid kui ka oma keharaskust, iga lihastreeningu blokk lõppeb valikulise intensiivsema intervall osaga (erinevad hüpped, jooksuharjutused jm), mis tõstab pulssi ning parandab vastupidavust. Treeningu sobib kõigile, sest treener annab harjutuste juurde nii kergema kui ka raskema variandi. Treening sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

Laupäeval kell 13:00 – Liikuvustreening
Liikuvustreening on pigem madala intensiivsusega, jõutreeningul baseeruv tund, mis keskendub keha liikuvuse, painduvuse ning stabiilsuse parandamisele. Tunnis kasutatakse nii keharaskust kui ka erinevaid abi- ja treeningvahendeid, staatilist ja dünaamilist venitust ning pannakse proovile ka treenija tasakaal. Läbi erinevate harjutuste on treeningu peamiseks eesmärgiks suurendada igapäevaelus ja spordis enim koormust saavate liigeste liikuvusulatust ning stabiilsust. Treening sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Laupäev kell 16:00 – Ringtreening
Jõutreening, kus harjutustest ehk nö “jaamadest” moodustub ring – igat harjutust sooritatakse 1-minut ning ringi läbitakse 3 korda. Tunni formaat võimaldab kõigil treenida vastavalt oma hetke füüsilisele vormile ning enda poolt valitud tempole. Treeningu ülesehitusel keskendume peamiselt baasharjutustele ning treener annab igale harjutusele nii kergema kui ka raskema variandi. Treening sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

Pühapäeval kell 9:00 – MellowMoves (Rahulik liikuvustreening)
Tegemist on liikuvustreeninguga, kus harjutuste sooritamise ja muusika tempo on rahulik ning madala intensiivsusega. Tunni peamiseks eesmärgiks suurendada igapäevaelus ja spordis enim koormust saavate liigeste liikuvusulatust ning stabiilsust, parandada kehatunnetust ja kerelihaste tugevust. Treening sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

VEEL SÜNDMUSI SAMAL KUUPÄEVAL